- Jejaki Permohonan Saya >
- Maklumat Permohonan
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
Penyerahan Permohonan
Keputusan Permohonan
Tandatangan Perjanjian
Penyaluran Pembiayaan
Anda juga boleh muat turun salinan digital di bawah
Klik sini untuk semak dan terima dokumen muktamad anda.
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
Anda juga boleh muat turun salinan digital di bawah
Klik sini untuk semak dan terima dokumen muktamad anda.
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
##appApprovedDt##
##appApprovedDt##
Bagaimana anda menilai pengalaman anda?
Bagaimana kami dapat meningkatkan pengalaman anda?
Terima Kasih atas maklum balas anda
##address##
##propertyType##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##address##
##propertyType##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##address##
##propertyType##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
Penyerahan Permohonan
Keputusan Permohonan
Surat Tawaran
Perjanjian
Penyaluran Pembiayaan
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Kami ingin merujuk anda kepada Khidmat Nasihat Pembiayaan at Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit untuk bantuan lanjut mengenai permohonan pinjaman/pembiayaan anda.
Di Khidmat Nasihat Pembiayaan @ AKPK, anda akan mendapat:
- Lebih memahami sebab/sebab-sebab permohanan ini ditolak;
- Mendapat tips untuk meningkatkan kelayakan anda untuk pinjaman/pembiayaan pada masa akan datang; dan
- Menerima maklumat relevan mengenai pembiayaan dan penyelesaian alternatif.
Sekiranya anda berminat untuk menerima konsultasi daripada Khidmat Nasihat Pembiayaan @ AKPK, sila kunjungi dan mendaftar di www.akpk.org.my , menelefon 03-2616 7766 (Operating Hours: 9.00a.m. – 5.30 p.m.) atau kunjungi www.myknp.org.my .
Sila tunjukkan surat tawaran anda di mana-mana cawangan bank kami untuk membuka Akaun Semasa Mortgage Plus untuk Pinjaman Mortgage Plus anda.
Sila buka sebarang Akaun Semasa Hong Leong di mana-mana cawangan bank kami untuk kemudahan overdraf anda.
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Kami ingin merujuk anda kepada Khidmat Nasihat Pembiayaan at Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit untuk bantuan lanjut mengenai permohonan pinjaman/pembiayaan anda.
Di Khidmat Nasihat Pembiayaan @ AKPK, anda akan mendapat:
- Lebih memahami sebab/sebab-sebab permohanan ini ditolak;
- Mendapat tips untuk meningkatkan kelayakan anda untuk pinjaman/pembiayaan pada masa akan datang; dan
- Menerima maklumat relevan mengenai pembiayaan dan penyelesaian alternatif.
Sekiranya anda berminat untuk menerima konsultasi daripada Khidmat Nasihat Pembiayaan @ AKPK, sila kunjungi dan mendaftar di www.akpk.org.my , menelefon 03-2616 7766 (Operating Hours: 9.00a.m. – 5.30 p.m.) atau kunjungi www.myknp.org.my .
Sila tunjukkan surat tawaran anda di mana-mana cawangan bank kami untuk membuka Akaun Semasa Mortgage Plus untuk Pinjaman Mortgage Plus anda.
Sila buka sebarang Akaun Semasa Hong Leong di mana-mana cawangan bank kami untuk kemudahan overdraf anda.
##appApprovedDt##
Bagaimana anda menilai pengalaman anda?
Bagaimana kami dapat meningkatkan pengalaman anda?
Terima Kasih atas maklum balas anda
##appRefNo##
##appRefNo##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
Penyerahan Permohonan
Keputusan Permohonan
Tekan “Butiran Kemudahan” untuk melihat setiap status kad jika anda telah meminta kad tambahan.
Sila hubungi kami sekiranya anda memerlukan sebarang bantuan.
Nota: Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK) telah ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan pengurusan kewangan, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula pinjaman secara percuma kepada individu. Untuk membuat pertanyaan, sila hubungi talian 03-26167766.
Sekiranya anda memerlukan nasihat dan ingin mengemukakan rayuan untuk permohonan semula, sila merujuk kakitangan jualan di cawangan kami yang berdekatan.
Berikut adalah langkah-langkah untuk melengkapkan permohonan anda:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian"
- Cari aplikasi anda dan klik "Muat Naik Dokumen"
- Ikuti langkah mudah untuk memuat naik dokumen pendapatan terkini anda.
Sila sediakan dokumen pendapatan berikut sebelum memuat naik:
- Slip Gaji 3 bulan terkini atau penyata bank; ATAU
- Penyata KWSP 2 tahun terakhir
Tekan “Butiran Kemudahan” untuk melihat setiap status kad jika anda telah meminta kad tambahan.
Sila hubungi kami sekiranya anda memerlukan sebarang bantuan.
Nota: Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK) telah ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan pengurusan kewangan, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula pinjaman secara percuma kepada individu. Untuk membuat pertanyaan, sila hubungi talian 03-26167766.
Sekiranya anda memerlukan nasihat dan ingin mengemukakan rayuan untuk permohonan semula, sila merujuk kakitangan jualan di cawangan kami yang berdekatan.
Berikut adalah langkah-langkah untuk melengkapkan permohonan anda:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian"
- Cari aplikasi anda dan klik "Muat Naik Dokumen"
- Ikuti langkah mudah untuk memuat naik dokumen pendapatan terkini anda.
Sila sediakan dokumen pendapatan berikut sebelum memuat naik:
- Slip Gaji 3 bulan terkini atau penyata bank; ATAU
- Penyata KWSP 2 tahun terakhir
##appApprovedDt##
Bagaimana anda menilai pengalaman anda?
Bagaimana kami dapat meningkatkan pengalaman anda?
Terima Kasih atas maklum balas anda
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
Penyerahan Permohonan
Keputusan Permohonan
Penyaluran Pembiayaan
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
Sekiranya anda memerlukan nasihat dan ingin mengemukakan rayuan untuk permohonan semula, sila merujuk kakitangan jualan di cawangan kami yang berdekatan.
Berikut adalah langkah-langkah untuk melengkapkan permohonan anda:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian"
- Cari aplikasi anda dan klik "Muat Naik Dokumen"
- Ikuti langkah mudah untuk memuat naik dokumen pendapatan terkini anda.
Sila sediakan dokumen pendapatan berikut sebelum memuat naik:
- Slip Gaji 3 bulan terkini atau penyata bank; ATAU
- Penyata KWSP 2 tahun terakhir
Sila ikuti langkah-langkah di bawah untuk menerima tawaran tersebut:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian".
- Cari aplikasi anda dan klik "Terima/Tolak".
Dimohon | Diluluskan | |
---|---|---|
Amaun |
Hubungi kami untuk maklumat lanjut |
|
Tempoh | ||
Kadar Faedah | ||
Ansuran Bulanan | ||
Tarikh Ansuran Pertama |
* p.a. ialah per anum / setiap tahun
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:
Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)
Pindahan dana Interbank (MEPS)
DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:
Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Log Masuk atau Daftar Sekarang
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
Sekiranya anda memerlukan nasihat dan ingin mengemukakan rayuan untuk permohonan semula, sila merujuk kakitangan jualan di cawangan kami yang berdekatan.
Berikut adalah langkah-langkah untuk melengkapkan permohonan anda:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian"
- Cari aplikasi anda dan klik "Muat Naik Dokumen"
- Ikuti langkah mudah untuk memuat naik dokumen pendapatan terkini anda.
Sila sediakan dokumen pendapatan berikut sebelum memuat naik:
- Slip Gaji 3 bulan terkini atau penyata bank; ATAU
- Penyata KWSP 2 tahun terakhir
Sila ikuti langkah-langkah di bawah untuk menerima tawaran tersebut:
- Log masuk ke Hong Leong Connect
- Pergi ke "Mohon" dan pilih "Sejarah Permohonan Dalam Talian".
- Cari aplikasi anda dan klik "Terima/Tolak".
Dimohon | Diluluskan | |
---|---|---|
Amaun |
Hubungi kami untuk maklumat lanjut |
|
Tempoh | ||
Kadar Faedah | ||
Ansuran Bulanan | ||
Tarikh Ansuran Pertama |
* p.a. ialah per anum / setiap tahun
##appApprovedDt##
Bagaimana anda menilai pengalaman anda?
Bagaimana kami dapat meningkatkan pengalaman anda?
Terima Kasih atas maklum balas anda
Bulan diperlukan: ##monthsRequired##
Berikut ialah permohonan anda yang aktif
Berikut ialah permohonan terdahulu anda sepanjang 3 tahun lepas
Butiran Kemudahan
Nombor Akaun
Dimohon | Diluluskan | |
---|---|---|
Amaun |
Hubungi kami untuk maklumat lanjut |
|
Tempoh | ||
Kadar Faedah | ||
Ansuran Bulanan | ||
Tarikh Ansuran Pertama |
Nombor Akaun
Pinjaman
Overdraf
Sila hubungi kami jika anda tidak bersetuju dengan syarat-syarat yang diluluskan.
Kadar yang diluluskan yang terpapar adalah berdasarkan pakej piawai bank kami. Sila hubungi pegawai jualan anda untuk mengetahui kadar muktamad anda.
* p.a. ialah per anum / setiap tahun
Butiran Kemudahan
Kad Utama
1
Jenis Kad | Status Semasa |
---|
Kad Tambahan
2
Jenis Kad | Status Semasa |
---|